piątek, 26 października 2012

Próba decoupage

Jak byłam na warsztatach z Decoupage, to wszystko wydawało się takie jasne. Co trzeba najpierw zrobić, jak się za to zabrać, ale gdy próbowałam w domu... to okazało się, że serwetka nie chce się przykleić, lakier jest klejący, spękania nie robią się takie jak bym chciała itp. Ale im więcej staram się robić, tym coraz jest coraz lepiej (praktyka czyni "mistrza")


To moja praca, wykonana na warsztatach z decoupage...
A tę pracę (jest to deseczka na kalendarz jednodniowy) wykonałam sama.
Myślę, ze jak na pierwszą samodzielną pracę to nie najgorzej.

2 komentarze:

  1. ...no to jak na próbę wyszło przepięknie:)...
    ...ja również dopiero się uczę i sprawia mi to wielką frajdę...
    ....pozdrawiam i dziekuję za udział w moim candy:)...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)