poniedziałek, 10 grudnia 2012

Święta już tuż, tuż...

Święta już tuż, tuż, a ja zmienię troszkę temat i nie będzie świątecznie... Myślałam, że wczoraj uda mi się coś napisać, ale wróciłam z nart zmęczona i nic mi się już nie chciało. Tak pięknie było w górach, śnieżnie, po prostu cudownie :)
Ale przejdźmy do rzeczy. W ostatnim czasie zrobiłam kartkę urodzinową dla mojej bliskiej koleżanki (a że lubi Snoopiego, więc kartka taka tematyczna)...



Przy okazji tematu urodzinowego, pokażę jeszcze parę innych kartek, które zrobiłam całkiem nie tak dawno temu (najdawniejsza jest z maja 2012r.), ale wcześniej nie miałam okazji, aby je pokazać...



 Ta z prawej była robiona specjalnie dla miłośniczki lodu i łyżwiarki figurowej :)
Natomiast ta kartka poniżej, była zrobiona jako podziękowanie dla Księdza, który był w naszej parafii... Taka jakoś quilingowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)