poniedziałek, 14 stycznia 2013

I kolejne WYRÓŻNIENIA :)

WYRÓŻNIENIE nr 3
I znów pochwalę się kolejnym wyróżnieniem... od Jagódki :)



ZASADY ZABAWY!!!

Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 FAKTÓW Z MOJEGO ŻYCIA ;)
  1. jestem póki co singielką
  2. lubię sprawiać innym radość :D
  3. mam czwórkę rodzeństwa (2 braci i 2 siostry)
  4. lubię śpiewać i tańczyć
  5. marzę o tym żeby zamieszkać poza dużym miastem
  6. lubię podróżować po świecie i zwiedzać
  7. kiedyś chciałam nauczyć się grać na skrzypcach...
WYRÓŻNIENIE nr 4
Oraz kolejne wyróżnienie od Danki, zachęcam do obejrzenia jej blogowego świata :) 

Szybciutko odpowiem na pytania Danusi:
  1. Wschód czy zachód wschód
  2. Wiosna czy jesień wiosna
  3. Ulubienie:y aktor czy aktorka Pierce Brosnan
  4. Marzenia czy realia czasem marzenia, a czasem rzeczywistosć
  5. Radio czy telewizja radio
  6. Woda czy lód lód (lodowisko :D
  7. Koń czy kucyk Koń
  8. Święto czy praca Święto
  9. Czerń czy biel zależy od nastroju
  10. Kawa czy mleko mleko
  11.  Grzyby czy ryby jeżeli zbierać to grzyby, jeżeli zjeść to ryby i grzyby

Bardzo dziękuję za te wyróżnienia :) Przepraszam, że troszkę zmienię zasady wyróżnień... jest mi trudno wyróżnić blogi, które szczególnie zasługują na uwagę, bo według mnie każdy tworzy coś niepowtarzalnego i każdy zasługuje na uznanie :)))
Dlatego zachęcam moich obserwatorów (kto oczywiście ma ochotę) do odebrania wyróżnień :) Pozdrowionka...

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)