sobota, 19 stycznia 2013

Różowo - urodzinowo

Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem :)
Sprawiają one, że chce się coś nowego robić, motywują do pracy 
(gorzej z czasem)...

Dziś pokażę Wam karteczkę urodzinową... Pierwszy raz taką robiłam (są to moje pierwsze różyczki, które wykonałam dzięki kursikowi Sasilli).
A oto efekt :)




Jeszcze muszę popracować nad drobiazgami, ale jak na pierwszy raz to jestem nawet zadowolona z efektu.

a napis od Jolagg :)

I serdecznie witam nowych obserwatorów :)))

14 komentarzy:

  1. Śliczne te różyczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna! Bardzo lubię róż i ta karteczka strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam pewna że takie różyczki to się kupuje gotowe :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i piękna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te róże, zresztą cała karteczka świetnie się prezentuje :) Ja się kurcze zbieram do wypróbowania sposobów na zrobienie własnorecznie kwiatków i wciąż mi nie pod drodze, a tu takie cudne można stworzyć własnymi łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie blogi jak twoj...podziwiam takie osoby jak ty...talent zamiłowanie po prostu piekne cuda wychodza w twoich rekach

    obserwuje i zapraszam do mnie

    p.s. mozna zamowic u ciebie takie karteczki na urodziny?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pewnie, ze można zamówić :) Jakby co to daj znać na e-meila :)

      Usuń
  7. Piekne rozyczki, sliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja miałam okazję podziwiać kartkę i różyczki na żywo - piękne, a solenizantka była bardzo zadowolona z kartki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)