niedziela, 24 lutego 2013

Kurczaczek i miła przesyłka od Danusi


Dziś pragnę Wam pokazać haftowanego kurczaczka, którego dzisiaj poczyniłam (chcę go później niecnie wykorzystać do zrobienia kartki na Wielkanoc)...
Oto on:

Zrobiłam jeszcze zajączka, ale muszę go najpierw wyprasować i dopiero potem będzie gotowy do pokazania :))) A ja tymczasem zabieram się dalej za haftowanie.

A oprócz tego, to niedawno wzięłam już drugi raz udział w zabawie "podaj dalej" - tym razem u Danusi
Ciągnę zabawę dalej, między innymi dlatego, że można komuś zrobić przyjemność. Ale o tym, to za chwilę. Najpierw pragnę się pochwalić otrzymanymi cudeńkami jakie Danusia przygotowała dla mnie. Sami zobaczcie:




W paczuszce znalazł się rożek kwiatowy (śliczny, przywołuje upragnioną wiosnę), gwiazdeczka ze słomy [trzciny] :D (będzie jak znalazł na przyszłe święta Bożonarodzeniowe), zapachowa świeczuszka, parę przydasi, herbatki i peeling....
Bardzo, bardzo dziękuję :)))

Tak, więc ciągnę zabawę dalej i zgodnie z jej zasadami, pierwsze dwie osoby, które napiszą komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie zostaną obdarowane drobnym upominkiem zrobionym przeze mnie. Warunkiem udziału jest przekazanie zabawy dalej i pokazanie na swoim blogu czym zostało się obdarowanym i przez kogo. Można oczywiście napisać sugestie, co chciałoby się dostać, albo w jakich kolorach itp. 

Zabawa dotyczy chętnych z obszaru Polski.

Osoby chętne proszę o adresik na e-meila: eva.kwiatkowska@gmail.com
Niespodzianki postaram się wysłać by dotarły przed Świętami Wielkanocnymi :)

Zachęcam :)))

10 komentarzy:

  1. ja ja !!! ja bardzo bym chciała pobawić się znowu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah i zapomniałam z tego entuzjazmu napisać że kurczak jest szalenie przesympatyczny :)

      Usuń
  2. Krzyżykowy kurczaczek jest cudowny. Ja tak nie potrafię. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu kurczaczek super,a dodam tak na marginesie,że to nie słoma tylko trzcina,najważniejsze że jesteś zadowolona.Buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace w tym blogu wszystkie prace podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kurczaczek! Prezenty cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kurczaczek ;) Na kartkę będzie idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczaczek ma w sobie ogrom uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy! Ja kiedyś robiłam kartki z podobnymi i muszę powiedzieć, że świetnie Twój kurczaczek się w takowych zaprezentuje:)
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. zdolne rączki masz do haftowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)