wtorek, 21 stycznia 2014

Dzień Babci

Wszystkim babciom tutaj zaglądającym i nie tylko
życzę dużo dobrego, zdrowia, pociechy z wnucząt 
i wielu wspaniałych i twórczych pomysłów :)

A to moja kartka dla mojej babci 
(bardzo sie spodobała, moja babcia lubi bardziej proste kartki, 
więc za dużo cudaczyć nie mogłam)


Ponadto, musze się Wam pochwalić co otrzymałam od Karoli  z bloga: 


Przydasie widoczne na zdjęciu, 
wisiorek sutasz, który idealnie pasuje do mojego sweterka


oraz serwetki...
Bardzo, bardzo dziękuję :)))

14 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, babcia na pewno była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do zyczeń.Karteczkę zrobiłaś piękną Ewuniu,a prezenty śliczne:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem babcią i bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Cię na moje rocznicowe CANDY!
    pozdrawiam
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. prezenty przepiękne dostałąś :) a karteczka śliczna :) urok w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest tak przepiękna, że aż nie mogę się na nią napatrzeć!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)