piątek, 24 stycznia 2014

Ostatni kalendarzyk i lodówkowiec :)

Dzisiaj prezentuję Wam ostatni już kalendarzyk, który powstał w tym roku, a który otrzymała klamaja w ramach mojego małego noworocznego rozdawnictwa :)


oraz "lodówkowiec", który otrzymał mój szwagier na urodziny, 
jako dodatek do prezentu (chińskich produktów).
Taki prosty i męski!


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję za Waszą obecnosć :)))

Ja muszę poprawić się z komentarzami na Waszych blogach (mam nadzieję, że w najbliższych dniach mi się to uda, bo mam w sumie 5 dni wolnego)

9 komentarzy:

  1. Kalendarzyk na żywo jeszcze piękniejszy :D jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba ten lodówkowiec :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) a takie lodówkowce bardzo lubię, bardzo ułatwiają życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kalendarze i notesy lodówkowe to bardzo przydatna rzecz ! a jeszcze tak łądnie wykonana jest bardzo osobista i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kalendarz i lodówkowiec również pełen uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace- obie w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)