poniedziałek, 3 lutego 2014

Podsumowanie pastelowej wymianki

Dziś pokażę Wam co przygotowałam i otrzymałam w ramach 
PASTELOWEJ WYMIANKI
którą organizowała Małgorzata Kozłowska z bloga
 http://upominek.blogspot.com

Ja przygotowywałam niespodzianki dla: 
samej organizatorki:  Małgorzaty Kozłowskiej






A teraz co otrzymałam :)
Najpierw od Małgorzaty Margas :)



A dzisiaj od Małgorzaty Kozłowskiej :)


Bardzo dziękuję dziewczynom za przepiękne prezenty :)))
A organizatorce za zorganizowanie wymianki!
Serdecznie Was pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Wspaniała wymianka! Te wszystkie prezenty mają takie cudowne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości na tych fotkach Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu gratuluję wspaniałej wymianki,same cudności sobie przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymieniłyście się przepięknymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)