niedziela, 26 października 2014

2 Rocznica blogowania

Dziś dokładnie mijają 2 lata kiedy założyłam swojego bloga...
I była to najwspanialsza decyzja, którą podjęłam, bo:
- poznałam mnóstwo wspaniałych i wartościowych osób
- mogłam wziąć udział w wielu wspaniałych wymiankach
- mogłam pomóc w kilku akcjach charytatywnych
- moja twórczość ciągle się rozwija...
- i mogę wyrażać to co czuje moje serce dzięki swoim pracom :)

Ale nie byłoby mnie tutaj gdyby nie Wy i Wasza obecność 
(wyrażająca się w Waszych podbudowujących komentarzach...)

Dziękuję Wam z całego serca :*

Czas na podsumowanie kolejnego roku blogowania zostawię sobie na koniec roku kalendarzowego, a tymczasem 
zapraszam Was na "Słodkości"


Zasady mojej zabawy:
1) Candy tylko dla osób posiadających bloga
    (w podziękowaniu za Waszą obecność)
2) Przesyłkę wysyłam tylko na terenie Polski
    (chyba, że ktoś z zagranicy ma jakiś adres na terenie Polski)
3) Zostawiamy pod postem komentarz wyrażający chęć udziału w Zabawie.
4) Można ale nie trzeba dołączać do grona obserwatorów.
5) Proszę o umieszczenie banerka na swoim blogu z odnośnikiem do tego posta.

A do wygrania:
- kalendarz A5 widoczny na zdjęciu powyżej
- zeszyt A5 (czerwony) do samodzielnego ozdobienia
- 3 x baza (kartka + koperta) formatu DL - kolor biały
- 3 x baza (kartka + koperta) kwadratowa - kolor kremowy
- 5 szt. poinsecji przeze mnie zrobionych
- brokat w kleju (złoty, srebrny, czerwony)
- 5 szt. muliny
- papiery do scrapbookingu
- wstążeczki 
- serwetki
- wycinanki z maszynki
- i może jeszcze coś dorzucę :D



Ponadto wśród moich 15 najlepszych komentatorów wylosuję jedną osobę, która otrzyma ode mnie kalendarz na 2015 rok (podobny do tego co do wygrania w Candy, ale będzie w innych kolorkach - ale to niespodzianka).

To by było na tyle :)))

Serdecznie ZAPRASZAM do zapisywania się!!!

Wyniki: 23 listopada 2014r.

53 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji kolejnej rocznicy! życzę jeszcze wielu blogowych rocznic i dalszej owocnej pracy twórczej :-)
    zapisuję się oczywiście do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu gratuluję ogromni takiego stażu,bo jednak 2 latka to już jest coś .Też za chwilę będę obchodzić rocznicę jak i Ty ,więc chyba muszę pomyśleć nad tym co i jak.
    Z wielką ochotą przyłączę się do zabawy ,bo mieć Twoje prace to jest wielkie szczęście,które może mi dopisze podczas losowania,choć takowego w takich zabawach nie posiadam .
    Buziaki :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo, ale to już? Szybko leci, aż z ciekawości wróciłam do siebie... niewiarygodne, że też już długo jestem online.
    Wszystkiego co wymarzone, niekończącej się weny twórczej, dużo pieniążków żeby móc zaopatrzyć sie w potrzebne materiały i szerokiego grona odbiorców doceniających twoje wytwory.
    Niespodziankę od ciebie chętnie przygarnę, bo mam już jedną, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję rocznicy i staje w kolejce po cudności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję drugiej rocznicy-ja dopiero roczek obchodziłam. Życzę nieustającej weny i wielu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję rocznicy i chętnie się zapisuję na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, gratuluję rocznicy blogowania i życzę dalszych sukcesów w tworzeniu, by dawało ono Tobie nieustającą radość. Życzę, by rozszerzało się u Ciebie bezcenne grono blogowych przyjaciół, dających mnóstwo inspiracji do tworzenia :) I oczywiście nieustającej weny i mnóstwo czasu, którego wciąż nam brakuje ;) Pozdrawiam cieplutko, chwytam banerek i umieszczam u siebie, bowiem jako łasuch trudno jest mi przejść obojętnie obok Tych wszystkich słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 2 latek :) Z przyjemnością zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje;) Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję drugiej rocznicy! Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy, bo kalendarzyk jest cudowny :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wiem jak piękne są Twoje prace i byłbym przeszczęśliwa móc posiadać taki kalendarz od Ciebie :) Dlatego i ja staję w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Bardzo bardzo serdeczne gratulacje bo 2 lata blogowania to bardzo fajny wynik ;)) Życzę jeszcze większej liczby pomysłów i dużo dużo weny do tworzenia;) Z wielką chęcią dopisuję się do zabawy, bo kalendarz zawsze mile widziany.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję rocznicy i pięknego stażu blogowego. Candy bardzo przyjemne więc chętnie się zapiszę, banner tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji 2 latek! życzę ci jeszcze wieelu lat blogowania, bez żadnych przerw, (jak niestety w moim przypadku:( mnóstwa pomysłów, nieustającej weny;)
    Chętnie dołącze do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje! Zapisuję się do Twojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Ewciu,
    dziękuję Ci za udział w moim candy, i ja chętnie zapiszę się na Twoje . Stoję więc w kolejeczce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. To mój blog jest młodszy tylko o 6 dni - wkrótce i u mnie druga rocznica!
    Gratuluję Ci Ewuniu tych dwóch latek. Przez ten czas Twój blog pięknie rozkwitł i życzę Ci żeby rozkwitał dalej. Przygotowałaś prezent jak marzenie więc oczywiście ustawiam się w kolejce z nadzieją na łut szczęścia. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pięknych 2 lat. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do zabawy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje rocznicy i życzę wielu kolejnych, w zabawie chętnie wezmę udział :)
    banerek na moim blogu zapraszam http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Już się zapisałam i dziękuję za udział w moje zabawie:) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewo gratuluję 2 bardzo twórczych latek i życzę Ci kolejnych równie owocnych, samych słonecznych dni i dużo pogody ducha.
    Zapisuje się i ja po taki piękny kalendarz:) Banerek na pasku bocznym na blogu http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych :) Zapisuję się do kolejki po Twoje cukierasy! Podlinkowany baner umieszczam na sutasz-agi.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych latek blogowania. Świetny blog. Będę tutaj częściej gościła. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Zapraszam do mnie gdzie zawisł już banerek
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuje sie i ja;)
    Banerek u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prezenciki i ja się zapisuje z wielką chęcią:)) Banerek u mnie na blogu http://mojafantazjaa.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią dołączę do zabawy :) Banerek powiesiłam tutaj:
    http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też się zapisuję :)
    Gratuluję rocznicy, oby było ich wiele !
    http://alagaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam :D
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. piszę się na to ;)
    http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się w kolejce :) Banerek na blogu http://lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych tak wspaniałych, mam nadzieje że i ja się doczekam rocznic :) Życzę wytrwałości i kolejnych wspaniałych pomysłów twórczych :)
    Przydasie są wspaniałe, ustawiam się również w kolejce :) Banerek znajdziesz na blogu http://aputus-pasji.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy! Przyznam, że niezły tu ruch jak na "tylko" rok blogowania. Nie dziwię się, bo sama zaglądam, piękne rzeczy robisz ;)
    obserwuję od dawna jako Fenko, banerek na Królowa Moli

    OdpowiedzUsuń
  34. Tworzysz przepiękne rzeczy i oczywiście gratuluję Ci rocznicy. Zgłaszam się do konkursu i obserwuję jako Annalin Palamar :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych. Twoje prace są piękne, dopracowane w każdym szczególe i niepowtarzalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Moc gratulacji odnośnie rocznicy!
    Kolejnych owocnych w posty i dzieła lat!
    Z radością biorę udział w Candy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję kolejnego roczku :)
    Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulację z okazji rocznicy oraz najlepsze życzenia na dalsze twórcze lata :) z przyjemnością biorę udział w zabawie. pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy
    http://dobrywiatr.blogspot.com/2014/11/andrzejkowe-candy-dobry-wiatr.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny ten kalendarz, a ja jeszcze nie zaopatrzona w takie cudo na rok następny. Może mi się poszczęści.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście, ze się zapisuję, nie mogłabym odpuscić sobie szansy wygrania od Ciebie takich cudowności. Uwielbiam Twoje kalendarze i mieć taki u siebie ... mmmm ... ach, dobra poczekamy zobaczymy :-)
    Życzę samych słodkosci na następne rocznice blogowania i nie tylko!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolejnych owocnych lat blogowania... Trafiłam tu przypadkiem... ale będę zaglądała :) No i oczywiście ustawiam się w kolejce po kalendarz i resztę "słodkości"
    Zapraszam jednocześnie na moje candy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego Najlepszego w blogowaniu,nie wiem czemu ale bym przeoczyła twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy i życzę dalszego miłego
    blogowania no i zgłaszam obecność i chęĆ
    udziału w candy u Ciebie :D Uściski ;)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję! Piękne te Twoje pomysły i przyznam szczerze, że dzięki takim blogom jak ten zaciekawiłam się samodzielnym wykonywaniem kartek, ozdabianiem zeszytów :)

    Chętnie wezmę udział! Banerek u mnie po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyłączam się do zabawy. Życzę Ci wielu twórczych lat blogowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy i zgłaszam się po prezent:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję rocznicy :) Z przyjemnością i ja sprobuje szczęścia :) Chociaż ostatnio z nim kiepsko. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  50. oooo ostani dzień:) Zapisuję się na te wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oficjalnie zamykam listę :)))
    Życzę wszystkim i każdemu z osobna powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)