czwartek, 23 października 2014

Urodzinowy prezent dla Lidki :)

Jakiś czas temu zapisałam się na Wymiankę Urodzinową u Lidki z bloga:

W ramach wymianki wysłałam prezent urodzinowy dla Lidki, 
a ona prześle dla mnie prezent w stosownym czasie, 
czyli na moje urodziny (20 sierpnia).

Oto co dla niej przygotowałam i co już otrzymała 
i wiem, że prezent jej się spodobał :)





Lidka otrzymała ode mnie: przepiśnik, scrapuszko, kartkę, przydasie i słodkości.
Cieszę się, że mogłam wziąć udział w takiej wymiance (super pomysł) :)

16 komentarzy:

  1. Śliczny prezent!!! Też byłabym zadowolona ;) Super grafika na przepiśniku, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy byłby zadowolony z takich cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy przesłałaś. Oj chyba jesteś bardzo cierpliwa. Ja nie mogłabym się doczekać prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie trafiłam tu, do Ciebie, od Lidki z "Misiowego Zakątka" za Jej namową i rzeczywiście jestem zauroczona Twoimi pracami- są takie przemyślane i dopracowane; podobają mi się. Zabieram link wrzucam do obserwowanych na pasek boczny u siebie, by mieć stały "wgląd" na to, co tworzysz ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze- szczególnie przepiśnik :) Też byłabym zadowolona z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że mój boxik przypadł Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O i to jeszcze jak jestem zadowolona :)
    Przepiękne prezenty mi przysłałaś, dziękuję Ci Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najczęściej włąśnie z takich okazji dajemy prezenty i oczywiście jest to wszystko zrozumiałe. Ja chciałabym również zaprosić każdego do zapoznania się z wpisem https://zamowprezent.pl/prezent-na-pozegnanie-pracownika gdyż faktycznie prezent na odejście pracownika jest czymś istotnym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)