poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wymianka na Boże Narodzenie

Przed Świętami brałam udział jeszcze w jednej wyminace, którą tym razem organizowała Lidka z bloga: http://misiowyzakatek.blogspot.com

Wymianka miała ściśle określone zasady  trzeba było wysłać  trzy rzeczy:
BOMBKĘ  lub  DZWONEK
CHOINKĘ  lub  SZYSZKĘ
ANIOŁKA  lub  BAŁWANKA
Z każdej pary  należało wybrać  tylko jedną rzecz a do tego coś słodkiego koniecznie z motywem świątecznym oraz kartkę z życzeniami gwiazdkowymi.
Ja wybrałam: bombkę, choinkę i Aniołka

A prezencik przygotowywałam dla Eluni
(notesik A6 z Aniołkiem, bombkę z ptaszkami, podkładka pod kubek z choineczką)


A dla mnie prezencik przygotowywała Basia 
Otrzymałam same wspaniałości:


Pozdrawiam Was poświątecznie :)

8 komentarzy:

  1. Fantastyczne prezenty sobie zrobilyście. Bardzo Ci dziękuję za wzięcie udziału w mojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Ci za zorganizowanie wspaniałej Wymianki :)))
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Świąteczne wymiany są wspaniałe!
    Dziękuję za piękne życzenia. Chciałabym życzyć Ci wspaniałego Nowego Roku 2015!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne wymiankowe prezenciki....

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te Wasze wytworki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)