niedziela, 14 grudnia 2014

Wymianka pod patronatem Świętego Mikołaja

Zapisałam się także, na Wymiankę, którą organizowała 
Edyta z Kubkiem Kawy z bloga: 

W ramach wymianki, każda osoba biorąca udział miała napisać list do swojego Świętego Mikołaja, w którym należało zamieścić listę 12 rzeczy, które chciałaby się otrzymać...

Ja przygotowywałam prezent dla Bożenki.
(Bożenka napisała m.in., że marzy jej się przepiśnik, notes z sówką, kokosowe słodycze, pachnące świąteczne świeczuszki, przydasie do scrapowania, maseczka do twarzy...)
Oto co Bożenka ode mnie otrzymała:





O ja swój prezencik otrzymałam od Oli z bloga 

Oto co otrzymałam:




Same wspaniałości, nieprawda? 
Ja jestem bardzo zadowolona z Wymianki :)))
Dziękuję Edytce za zorganizowanie zabawy...

A Wam wszystkim życzę udanego tygodnia :D

6 komentarzy:

  1. Oj prawda prawda i te otrzymane i te podarowane :D To widzę MIKOŁAJ udany bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę... śliczna wymianeczka Ewciu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie wymianki, sama brałam w niej udział i jestem zadowolona :) Prezenty dostałaś super ale wysłałaś jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko ja wiem naprawdę jakie śliczności do mnie przysłałaś! żadne zdjęcia nie są wstanie pokazać rzeczywistości to trzeba po prostu mieć - i ja mam, po stokroć dziękuje ')

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)