czwartek, 31 grudnia 2015

Candy kalendarzowe i życzenia na Nowy Rok :)

Tak sobie pomyślałam, że w ostatnim dniu starego roku
 ogłoszę małe rozdawnictwo 
(małe, bo do wygrania tylko kalendarz, a właściwie dwa)...

Krótkie zasady: 
napisz komentarz wyrażający chęć udziału z nr kalendarza, który wybierasz :)
... i tyle ...
(jeśli ktoś chce to może umieścić banerek na swoim blogu, ale nie jest to warunkiem udziału)

zapisy do 15.01.2016r. 
(losowanie najpóźniej 17.01.2016r.)


kalendarz nr 1 z pejzażem :)


kalendarz nr 2 ze słonikiem :)


Może znajdą się chętni na przygarnięcie kalendarzyków???
(kalendarze są formatu A5)

*****   *****   *****   *****   *****   *****   *****

I już teraz chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia:

Niech Nowy Rok zabłyśnie dla Was tęczy kolorami 
I rozsypie się nad głowami szczęście i uśmiechów moc 
I niech zostanie na 12 miesięcy z Wami 
Nie tylko w tę Sylwestrową noc.

Udanej zabawy Sylwestrowej :)))

41 komentarzy:

  1. Sielski anielski z pejzażem :), wszystkiego dobrego Ci życzę Kochana buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, niech się spełnią wszystkie Twoje życzenia, bądź szczęśliwa.
    A w kolejce po ten śliczny kalendarz z n-rem 1 się ustawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te kalendarze, również przyłączam się do zabawy:)i wybieram kalendarz nr. 2. Ten ze słonikiem mnie urzekł od pierwszego spojrzenia :)

    Tobie też życzę udanej zabawy sylwestrowej i wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok, by obfitował w jeszcze więcej inspiracji do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje prace, więc nie mogę przejść obojętnie obok takich cudów :)
    Zgłaszam się po wiosenny kalendarz nr 1 :)
    Banerek w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie i bardzo dziekuje za Piekna karteczke oraz pozostale slicznosci. Jestem Ewa z wymianki Bozonarodzeniowej u Renii. Piekne prace tworzysz. Z przyjemnoscia ustawie sie w kolejce do rozdawajki i zostaje jako obserwator. Moc zyczen na Nowy ROK. Pozdrawiam serdecznie. Villaewa77

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie i bardzo dziekuje za Piekna karteczke oraz pozostale slicznosci. Jestem Ewa z wymianki Bozonarodzeniowej u Renii. Piekne prace tworzysz. Z przyjemnoscia ustawie sie w kolejce do rozdawajki i zostaje jako obserwator. Moc zyczen na Nowy ROK. Pozdrawiam serdecznie. Villaewa77

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kalendarze, sam muszę sobie taki zrobić. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)
    I chętnie stanę w kolejkę po kalendarzyk nr 1 ten z widoczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie też życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Z miłąchęcią dołączam do zabawy, oba kalendarze są piękne! Uwielbiam motyle, kolory i kwiaty i pewnie normalnie sięgnęłabym po kalendarz z widoczkiem, ale nie wiem czemu ten słoń jakoś tak do mnie przemawia i ustawiam się grzecznie w kolejce po nr 2! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się na ten z pejzażem, wszystkiego dobrego na nowy rok! Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście że ustawiam się w kolejce i nr 1 to ten jedyny :):)
    Szczęśliwego Nowego Roku :) Pogodnych dni, magicznych chwil i niezapomnianych zdarzeń :) Niech otacza cię szczęście, życzliwość i miłość :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kalendarze, muszę i ja sobie jeden poczynić
    Ewciu...wszystkiego dobrego w Nowym 2016 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    I z miłą chęcią ustawię się w kolejce po kalendarzyk nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)

    Z przyjemnością spróbuję szczęścia w losowaniu kalendarza nr 1. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba kalendarze są śliczne, ja już wygrałam w zeszłym roku, więc ustąpię miejsca innym
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)
    W kolejce ustawiam się po kalendarz nr 1:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja poproszę nr1, choć oba są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią przyłączam się do zabawy:) Oba kalendarze piękne, ale wybieram słonika na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kalendarze . gdyby do mnie uśmiechnął się los wybrałabym kalendarz ze słoniem. Pozdrawiam i życzę twórczych dni w 2016 r

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne:)
    z widoczkiem wpadł mi w oko...
    może się uda stanę w kolejce..i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Słonie przynoszą szczęście więc wybieram kalendarz ze słonikiem, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech ten rok będzie dla Ciebie dobrym rokiem !
    Słonik , to coś dla mnie, poproszę kalendarz ze słonikiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obydwa są wspaniałe, więc trudno wskazać ten piękniejszy. Jeśli mi się poszczęści poproszę może..... ten ze słonikiem?
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :)
    Jeżeli szczęście by mi dopisało to wybieram kalendarz nr 2.
    Oczywiście zostaje już u ciebie :)
    Pozdrawiam
    Iza
    www.bunnydreams-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział
    Wybieram kalendarz nr 1 :)
    Baner na moim blogu-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdyby szczęście się do mnie uśmiechnęło poprosiłabym o kalendarz numer 2:) piękny jest!!!
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje CANDY i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    W razie czego zapisuję się na numer 2:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. staję w kolejce :) Zdecydowanie nr 2.
    Zapraszam też do mnie na http://niezchin.blogspot.com/ i do śledzenia mnie bo w przeciągu tygodnia ogłoszę pierwsze urodzinowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zaproszenie :-))) Z przyjemnością ustawiam się po kalendarzyk nr 2 ze słonikiem ,bo wagowo jakoś nam po drodze ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszelkiej pomyślności oraz wielu pięknych prac życzę w 2016 roku :-)))

      Usuń
  30. Mocy Bożych Błogosławieństw w Nowym Roczku!
    Z radością udział w Candy biorę!
    Takie cukieraski!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział i wybieram zdecydowanie nr 1.
    banerek wisi...o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są te kalendarze, nie mogłam się zdecydować, ale w końcu wybieram nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie dołączę do zabawy a kalendarz obojętnie bo oba mi się poodobają i są w moich ulubionych zieleniach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    W przypadku szczęścia poproszę nr 1.
    Banerek już u mnie.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie sposób przejść obojętnie obok takiego cueńka!
    słoniowy na szczęście byłby idealny :)
    pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne kalendarze :) ja chciałaby ze słonikie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. 15.01 są moje urodziny, czyli dziś :D wygrana w candy byłaby świetnym prezentem :) Z kwiatami kalendarz w sam raz dla ogrodniczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)