wtorek, 25 lipca 2017

Wspomnienie - warsztaty z Ewą Chodakowską

W kwietniu miałam okazję wziąć udział w Warsztatach Ewy Chodakowskiej :)

 Cudowny czas, mnóstwo spalonych kalorii, wspaniali ludzie.
Okazało się, że jestem w stanie więcej zrobić niż mi się wydawało, 
i że mam dużo więcej siły :)))

już nie mogę się doczekać kolejnych warsztatów
(w przyszłym roku)
a moim marzeniem jest wyjechać kiedyś na tydzień metamorfozy 
z Ewą Chodakowską



i na koniec gazetka, którą bardzo lubię czytywać i moje hantelki 
z którymi ćwiczę:D

2 komentarze:

  1. widzę, że ćwiczysz Ewciu :)
    a wiesz... nie uwierzysz ( cały czas zapominam o tym napisać ); na początku czerwca otrzymałam od Ciebie pocztówkę... wielkanocną... hihi
    ślicznie dziękuję... ot poczta coś przespała
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)