niedziela, 6 stycznia 2013

CANDY ZE SŁONIKIEM :)


Witajcie :)
Czas na Candy u Mnie... A z jakiej okazji? W sumie bez okazji. Tak na dobry początek roku, a także chcę Wam podziękować, że tutaj zaglądacie i zostawiacie swój ślad :) A także postanowiłam kogoś obdarować słonikiem z filcu :)
Tak więc ZAPRASZAM do zabawy.

Zasady mojej zabawy:

1. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie.
2. Dołącz do grona moich obserwatorów.
3. Umieść na swoim blogu na pasku bocznym podlinkowany poniższy baner.
4. W zabawie mogą wziąć udział osoby posiadające bloga oraz osoby bezblogowe (proszę o pozostawienie e-maila w komentarzu :)
5. Zabawa potrwa do 1 LUTEGO 2013, do północy. 
    Wyniki ogłoszę 3 LUTEGO 2013.


A do wygrania m.in.:
- 4 papiery 21x15
- 4 serwetki (urodzinowe sówki i różane)
- wstążeczki
- kwiatuszki
- guziczki
- ćwieki
- cekiny (zielone kwiatuszki)
- a przede wszystkim ZIELONY SŁONIK z filcu :)
W miarę przybywania chętnych jeszcze coś dorzucę (ale to będzie niespodzianka)...


 Przewidziana jest również druga nagroda, którą będzie NIEBIESKI SŁONIK :)


Zapraszam wszystkich chętnych do udziału 
w zabawie :)

58 komentarzy:

  1. Z wielką chęcią się przyłączę. Obserwuję jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodkości rozdajesz:)z miła chęcią ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słonik przecudowny, już go pokochałam:) obserwuję jako sylwia. mail:sylwia1906@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam Twoją różnorodną twórczość i jestem zachwycona kartkami i bombkami. Chętnie też przygarnę słonika. Zapraszam też na swoje candy, które ogłoszę jutro :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoniki są przeurocze, niebieski bardziej słodki, bo to dziewczynka chyba jest:)
    dlatego ustawiam się w kolejce;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super candy:) słoniki są naprawdę urocze:)Przejrzałam szybciutko Twój blog i mnóstwo pięknych rzeczy tu znalazłam:) Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne słoniki :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też z checią się zapisuję!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne nagrody:) Też się zapisuję z ogromną przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słoniki tak mnie urzekły, że nie mogłam się nie zapisać ;-) cudownie byłoby takiego wygrać - na pewno przyniósł by mi dużo szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te słoniki więc wchodzę do zabawy i z niecierpliwością czekam na losowanie,A po zobaczeniu Twojego bloga z miłą chęcią dołączę do obserwatorów.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słoniki są przepiękne więc wchodzę do gry i spełniam warunki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow - oczywiście, że też staję w kolejeczce, a wszystko po to, żeby zdobyć tego ślicznego słonika :)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce z cieplutkimi pozdrowionkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super słoniki i reszta zapisuje się z przyjemnośćią

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty, zapisuję się z przyjemnością. Warunki spełniłam, banerek jest na stronie: mojehandmade-dabo.blogspot.com. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością biorę udział w Candy i dodaję do obserwowanych:) Śliczny słonik i wspaniałe pozostałe nagrody. Marzę o tych papierach, serwetkach, wstążeczkach, kwiatuszkach, które po prostu uwielbiam:) Pozdrawiam:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja sie do kolejki wpycham po te słodkości :D
    Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu ... już jestem, już się melduję i od razu w kolejkę po te cudeńka wskakuję :))) Dziękuję za zaproszenie !
    W ogóle Tobie dziękuję, że mnie odwiedzasz i ciepłe słówko po sobie zostawiasz ... to miłe :)
    Wracając do Twoich cukierasków ... jejku, ale hojna jesteś !
    Słonik po prostu wymiata ... prawdziwy słodziak z niego !
    No i przydasie bezcenne !!!
    Cieplutko pozdrawiam i na cud w losowaniu czekam :) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  20. A co mi tam, spróbuję szczęścia i ja :) zapisuję się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. No jakże mogę odpuścic takie piękne candy .
    Zgłaszam się oczywiście
    http://dosiablog.blogspot.com/


    i Życzę powodzenia w moim CANDY

    OdpowiedzUsuń
  22. candy super! zgłaszam się :) dołączam do obserwatorów, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne słoniki:) Na pewno przynoszą szczęście:) Zapisuję się do zabawy:) Obserwuję jako Monika Ika:)
    rozanyzakatek90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny ten słonik, zakochałam sie w nim :) zapisuje sie do zabawy, obserwuje i link na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam sie naprawde w ty słoniku, bawie sie napewno w twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę przejść obojętnie obok takich słoników. Zapisuję się z ogromną chęcią!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem i ja ...
    Słoniki są rozczulające ...
    Grzecznie stanę w kolejce ... ;) ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się również chętnie zgłaszam. Zielony słonik jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiście ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie się zgłaszam. www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Słonik świetny, serwetki uwielbiam:) Nie można przejść obojętnie zwłaszcza obok słonika:)
    Obserwuje jako Joanna Lesik (joannachwilezapomnienia.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  32. uśmiechnięte słonie przynoszą podwójne szczęście :) poobserwuję z chęcią nawet po zakończeniu candy - podobają mi się Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się i zapraszam na candy do mnie....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie zgłaszam się do zabawy i zapraszam na Candy do mnie :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2013/01/klikajace-candy-reaktywacja.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie dołączam do twojego candy, a jutro zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie się zgłaszam ;-D
    http://made-by-karolaa.blogspot.com
    Informacja o CANDY na pasku bocznym.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w tym długim ogonku,może szczęście dopisze i przygarnę słonika!

    OdpowiedzUsuń
  38. również zgłaszam się! w końcu słoniki przynoszą szczęście
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że poszczęsci mi się, więc zapisuje się do zabawy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale cukierasy! A te słoniki... - cudowności
    Oczywiście z miłą chęcią zapisuję się do zabawy ;p

    Pozdrawiam:
    http://jagoodowo.blogspot.com
    jagoodowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Również i ja zgłaszma chęć udziału w candy, słoniki są cudowne wygrać je to samo szczęście http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/2013/01/candy-ze-sonikiem.html

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja staję w kolejce po takie prezenty:) Słonik bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny słonik! Więc staję w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw :) Zapisuję się, banner w pasku bocznym na moniFaktura.blogspot.com. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. co jak co ale sówek i niebieskiego słonia przegapić nie wolno :D

    OdpowiedzUsuń
  46. zapisuje sie i ja, banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się bardzo wczesnym rankiem i pozdrawiam serdecznie słonki i ich ( póki co :):)) właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tez chętnie dołączę do zabawy, może uda się wygrac takiego słonika na szczęście :)
    Zapraszam na misiowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystko jest piękne , dopisuje sie do grona:)
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne słoniki chętnie, któregoś przygarnę, a i przydasie się przydadzą :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się i ja z ogromną ochotą:]. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne słoniki, z chęcia się wszystkim zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. JA też się zapisuję, Do wygrania piękności :) Banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  54. ustawiam się w kolejce:)ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Miło mi zapisać się do zabawy.
    Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Miło mi, że tyle osób zapisało się do zabawy :)
    Jutro ogłoszę wyniki :)
    Dziękuję wszystkim za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)