niedziela, 17 lutego 2013

Kolejne wyróżnienie

Dzisiaj pragnę się pochwalić kolejnym otrzymanym wyróżnieniem (już 7), tym razem od Ines 1023, za które bardzo, bardzo dziękuję :)))


Oraz otrzymałam tez wyróżnienie (już 8 wyróżnienie) od Danusi Bochenek, za które również bardzo dziękuję:


A teraz kolej na 7 faktów z mojego życia:
  1. Lubię kolor czerwony.
  2. Z reguły na biurku mam nieład artystyczny.
  3. Kocham włoski klimat... (ach ciepełko)
  4. Kiedyś ćwiczyłam jazdę figurową na łyżwach (piruety, małe skoczki itp.)
  5. Kocham jeździć na nartach :)
  6. Lubię jeździć na rowerze, szczególnie leśnymi ścieżkami.
  7. Lubię czasem pooglądać bajki Walta Disneya...
To tyle... Uff!
Kolejnych blogów nie będę już nominowała, bo dla mnie wy wszyscy, którzy coś tworzycie zasługujecie na wyróżnienie :) (więc można się częstować do woli)
A ja miałabym problem, bo nie chciałabym nikogo pominąć :)))

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę miłej i twórczej niedzieli :)))

4 komentarze:

  1. Gratuluję ...
    Wspaniałe wyróżnienia ...
    Powodzenia w dalszym tworzeniu ...
    Oraz mnóstwa nowych inspiracji na co dzień ...
    Pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)