sobota, 27 kwietnia 2013

Warsztaty Mixed-Media i decoupage

Jak ten czas szybko leci, ani się nie odwróciłam, a już minął tydzień i kolejne dni...
W minioną sobotę (20 kwietnia) miałam okazję wziąć udział w Warsztatach Mixed – Media Bajkowe Światy, które poprowadziła Agnieszka z Latarni Morskiej.
A oto co udało mi się stworzyć w ramach Warsztatów:


A oprócz tego w ostatnim czasie powstały dwie podkładeczki pod kubeczki (na jednej stronie są różyczki, a na drugiej roślinki, kwiatuszki i takie tam), które otrzymała moja koleżanka :) Bardzo jej się spodobały :)))



Mam sporo zaległości na Waszych blogach, więc postaram się je w weekend nadrobić i nacieszyć swoje oczka Waszymi cudownymi pracami :)))
Pozdrowionka :*

14 komentarzy:

  1. Piękne prace! Te drugie podkładki są po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł by podkładki miały też ozdobiony dół ! :) a warsztaty jeszcze fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki wyszły rewelacyjne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkladki sa poprostu przesliczne :-) szczesciara z kolezanki

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuu, gratuluje udzialu w warsztatach :D super praca :D
    ale powiem Ci ze podkladki z rozami sa fantastyczne!!!!! z czego one sa zrobione?z drewna czy kartonu? super wyszly!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci fajnie było na warsztatach! Piękne dzieło zrobiłaś.
    Ja muszę poczekać do lipca do zlotu we Wrocku i tak idę na warsztaty do Ayeedy z 13arts

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna! A widzisz, ja miałam chrapkę na te warsztaty, ale nie mogłam wtedy przyjść. Może się spotkamy kiedyś, gdzieś? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo, świat jest bardzo mały :)))
      Szkoda, że Cię nie było...

      Usuń
  8. Efekt warsztatów super, a na podkładki to aż by mi szkoda było kubki kłaść :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prace! A podkładki cudne wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny scrap! I śliczne podkładki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)