niedziela, 8 września 2013

URLOPOWO :)

Dziś pokażę Wam kartkę, którą zrobiłam dla mojej mamy na urodziny jakiś czas temu (kartka zamówiona przez moją babcię). 
Wybaczcie, że przez najbliższy tydzień (7-17 września) nie będzie mnie na waszych blogach, albo będzie mnie bardzo malutko, ale jestem poza domem - w Niemczech u brata na urlopie... I wracam 17 września do Polski, aby dalej móc delektować się urlopem (który kończy mi się 24 września) :D Wiem, wiem, większość z Was już zapomniała co to urlop...
No dobra koniec gadania, a teraz kartka :)))





Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :*
I dziękuję Wam za odwiedzinki i komentarze!

10 komentarzy:

  1. Ewuniu Twoje kartki są takie piękne i bardzo estetycznie wykonane co się chwali.Ta również jest śliczniutka i delikatna.A skoro będziesz urlopować to życzę Ci miłego wypoczynku i wracaj do nas jak najszybciej,pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka:) Udanego urlopu życzę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka piękny kolor życzę udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka kartki zachwycająca:) I pełna elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka ;)
    Udanego urlopu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka!!! Wypoczywaj (za mnie też ;) )

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczka bardzo ładna :) delikatna, nie przesadzone ozdóbki slicznie się komponują

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)