poniedziałek, 24 listopada 2014

Kalendarz w lekkich brązach...

Dziś pora na kalendarz na 2015 rok :) 
Zrobiłam ich w ostatnim czasie 10 i po kolei będę Wam je prezentować...

otrzyma swój kalendarz to wtedy go pokażę, 
ale na razie nie będę psuła jej niespodzianki :D

Dziś z różą i motylami...
(Kalendarz jest formatu A5)


I zgłaszam go na Wyzwanie#11 w Studio75


W pracy wykorzystałam m.in. papier z kolekcji Craftlove 02

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających 
i dziękuję za Wasze komentarze i obecność :)))

13 komentarzy:

  1. Piekny:) Tez zamierzam sobie zrobić, ale daleko mi do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny- w moich klimatach ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. Ja bardzo się cieszę już na samą myśl, że otrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny, uwielbiam takie kolorki, jest cudny i taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście do nowego roku już tak niewiele zostało. Kalendarz wygląda ślicznie w tych ciepłych brązach! Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! bardzo mi ta kolorystyka odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny :D piękne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kalendarz, świetne barwy i motywy

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)