poniedziałek, 16 listopada 2015

Dziewczynka w czerwonym płaszczyku

Witajcie :)
Dziś kolejne karteczki z serii bożonarodzeniowych...
(powstały one już jakiś czas temu, bo w ten weekend nic nowego nie zrobiłam, bo miałam zjazd na studiach podyplomowych, tym razem w Ustroniu - było WSPANIALE)




(obrazeczek dziewczynki znaleziony w internecie, a napisy od jolagg)

A za to, że mnie ostatnio (parę dni na blogu) nie było, 
mam dla Was dokładkę do mojego CANDY 
(na które oczywiście serdecznie ZAPRASZAM :)))

... kolejne scrapki (moje nowe choineczki)


Pozdrawiam Was serdecznie :)))

10 komentarzy:

  1. Te Dzieci na karteczkach zawsze mnie zachwycają! Piękne karteczki Ewuniu!
    A w Ustroniu na pewno pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna grafika, inne papierki, a mamy dwie różne karteczki. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu śliczna grafika ,karteczki u Ciebie jak zawsze są perfekcyjne i śliczne.
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, takie pocztówki własnoręcznie robione mają swoją magię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki :) takie pocztówki mają swój magiczny klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje kartki są takie niepowtarzalne i pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sa takie karteczki. A Twoje są bardzo, bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są świetne, ale ta jaśniejsza jakoś bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OJ światecznie tu u Ciebie :) Kartki bardzo ładne - już czuję się zimową aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze, ciepłe karteczki. Dziewczynka jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)