środa, 6 kwietnia 2016

Wygrana w Candy J&A :)

W marcu udało mi się wygrać Candy u Justyny z bloga

Nagroda przyszła akurat przed Świętami Wielkanocnymi :)
A dostałam śliczny komplecik: naszyjnik + kolczyki 
(w kolorkach, które między innymi zaproponowałam Justynie, bo podałam kilka do wyboru, bym miała malutką niespodziankę) oraz czekoladę dla osłody...

Komplecik jest leciutki i nieraz już go miałam na sobie, 
bo ślicznie się prezentuje :)

Koniecznie zapraszam Was do odwiedzenia bloga Justyny, 
gdzie znajdziecie cudną biżuterię filcową :)


Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ za śliczny komplecik :)))

3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej, Ewuś; cieszę się razem z Tobą- piękny komplecik otrzymałaś od Justysi, wspaniale się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, że jesteś zadowolona. Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)