środa, 14 września 2016

Po dłuuuugiej przerwie - zmiany...

Czas nieubłaganie idzie do przodu, i ani się nie obejrzałam, 
a prawie 1,5 miesiąca minęło od ostatniego wpisu. 
Moje życie w ostatnim czasie nabrało niesamowitego tempa 
(z czego się bardzo cieszę, ale jeszcze gdyby czasu było więcej)... 

Sport ostatnio zawładnął moim sercem na dobre (ZUMBA, siłownia, rower itp.), 
ale mimo tego nie zamierzam przestać tworzyć, bo cały czas coś robię :)
Bo kocham i SPORT i RĘKODZIEŁO i FOTOGRAFIĘ!!!



Muszę po prostu wszystko sobie dobrze rozplanować i poukładać, 
aby na wszystko był czas.
Ale już jestem na dobrej drodze :)
Posty może nie będą już tak często jak kiedyś (czyli prawie codziennie), 
ale będą minimum raz na tydzień :)))

Poza tym będzie też więcej różnych zdjęć na moim blogu
 (ponieważ uwielbiam fotografować przyrodę)




Mam nadzieję, że nadal będziecie odwiedzać mojego bloga 
i czasem zostawiać po sobie ślad :)))

I tak żeby nie było... to na koniec jedna karteczka ślubna:


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, 
a szczególnie tych co dotrwali do końca mojego dłuższego posta :*

5 komentarzy:

  1. super że się tak rozkręcasz a ja czekam na zdjęcia natury bo ja też lubię ją fotografować

    OdpowiedzUsuń
  2. No i nareszcie będzie Cie tu troszkę więcej :) A zdjęcia są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka :) Sport to zdrowie więc jak najwięcej go Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Zdjęcia są Urocze,Uwielbiam Naturę. I dobrze że będziesz nas częściej - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwijasz się :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)